Lårlange støvler

thigh-highs

Alle støvler fra Chloé

Jeg er på udkig efter et par nye lårlange støvler, som kan erstatte mine alt for ofte brugte Gardenia støvler. Disse støvler fra Chloé må siges at opfylde alle min ønsker….man ak ak, en pris på $ 1.195 er liiiiige over toppen i mit ydmyge SU budget… Fy føj!! Vil så gerne finde nogle ruskinds nogen i en brun farve, og så må de gerne være lidt slouchy, men gør heller ikke noget hvis de er stramme 🙂 Hører hellere end gerne fra jer, hvis I har set nogle lignende til en mere overskuelig pris!!! Pleaaaase help me 😉

7 responses to “Lårlange støvler

  1. Hej,
    Jeg mener jeg så de støvler som du efterlyste ( fra my daily style) på trendsales i en str. 38.

  2. Du kan også tage til malene birger lagersalg i morgen, de havde masser af lårlange støvler. var der i dag 🙂

  3. Hi, i need to know to find them…n how to shop them on line or in shop ! Lårlange støvler ! the black one 😉

  4. Hi Basir, The boots are all from Chloe, I am not sure if they are still available, but try googling them, that may help you in your search.
    Good luck 🙂

  5. Billig-Shopping

    Fandt du dem 🙂 ?
    Fremover kan du jo tage et kig på disse støvler

Skriv et svar

