Model job for Trash Couture

trash-couture

I dag har været en lang dag. Jeg droppede skolen til fordel for et model job for Trash Couture. Selv har jeg ikke før hørt om mærket, men må sige at jeg er vildt imponeret! Hos Trach Couture er der virkelig dømt couture for alle pengene!! Det er den danske desigenr Ann Wiberg der står bag mærket. Selv fortalte hun mig, at det er i Hollywood hvor der er størst marked for hendes fantastiske kreationer, hvilket ikke undrer mig. For ønsker man at skille sig ud på den røde løber, vel at mærke på den gode måde, så går man ikke galt i Ann’s kreationer!!

Dagen var rigtig god, og vi skød alle billederne i Ann’s fantastisk hjem i indre by, gosh for en lejlighed!!! I’m so jealous!

Her til aften har den stået på pakning til min Thailand tur, det er jo som tidligere nævnt i morgen at jeg smutter mod varmere himmelstrøg…jubii! Alt afhængig af om der er internet på hotellet, vil jeg gøre mit bedste for at holde lidt gang i bloggen i løbet af de næste 9 dage.

God weekend!😉

3 responses to “Model job for Trash Couture

  1. Hvor ser du smuk ud… rigtig god tur til Thailand, gid det var mig :-))

  2. Ditte Birkjær

    wauw you look fantastic! rigtig god tur min egen, knus

  3. Tusind tak skal I have!!🙂

Skriv et svar

