Varme dejlige Thailand

Model arbejde i Thailand

Som sagt smuttede jeg til Thailand i lørdags, og nøjj for en tur!! Det var virkelig en oplevelse 🙂 Vejret var ulideligt varmt, og jeg fik kun brugt en tiende del af mit medbragte tøj, det enesete man kunne have på var florlettte bomuldskjoler.. Vi fik skudt en masse fantastiske billeder i de mest fantastiske omgivelser. Jeg glæder mig enormt til at se det færdige resultat. Sidste dag på stranden formåede jeg at pådrage mig en seriøs solforbrændning, dette var trods ihærdig påsmørrelse af solcreme. Av av!

Alle folkene var super søde og sjove at være omkring, så vi havde en fabelagtigt tur!

Fotografen var Hans Zeuthen, tjek hans hjemmeside ud her!

4 responses to “Varme dejlige Thailand

  1. WOW!!!!!!!!!!!!! Sikkert en spændende oplevelse! Så flot at det er ufattelig! You lucky potato!

  2. Ejj hvor lyder det bare dejligt. Jeg er enig med PJ i at du er en (skide) heldig kartoffel. Hvem er du model for??

    • Hehe tak skal I have! Jeg var model for et dansk mærke der hedder Dean Penn, og så lavede jeg også noget for Femilet.

  3. Pingback: Cocktail Party « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

