Gina Tricot

Gina Tricot

Jeg var et smut forbi Købmagergade i dag, da jeg  ville tjekke den omtalte Monki butik ud. Jeg må indrømme at jeg ikke selv var super imponeret over butikken, tror det virker lidt for funky til mig.. Måske jeg er for konservativ i min tøjsmag.. 🙂 Men det hele virkede lidt for pang og edgy til mig.

Derimod blev jeg positivt overrasket over Gina Tricot‘s udvalg lige for tiden! Bl.a. blev jeg helt skudt i toppen og nederdelen ovenover. Begge i det fedeste metallic/pastel stof. De to items minder mig ret meget om Burberry’s metallic items fra 2007 sommer kollektionen:

Burberry Prorsum Spring 2007

Burberry spring 2007

2 responses to “Gina Tricot

  1. Sjovt, jeg er ret enig med dig. Monki girl kunne være federe, men jeg er ret begejstret for Gina Tricot. Har boet i London det sidste år, så var ret fedt at komme hjem og finde Gina Tricot lige der midt på strøget! 😀

Skriv et svar

