DIY projekt: Leopard tights

Do it yourself

Langt om længe fik jeg syet mig de leopard gamacher som jeg har gået og drømt om i evigheder. Heldigvis for mig, tror jeg ikke at jeg nogensinde bliver træt af leopard pletter. Jeg ofrede et par af mine meget gamle gamacher for at sikre mig det perfekte fit. Jeg klippede simpelthen de gamle op i syningerne, og nålede derefter et for- og bagstykke fast på det nye stof. Klip, sy og voilá! Nu mangler jeg bare lige at få syet elastikken i taljen.

Kan allerede mærke på mig selv nu, at jeg bliver rigtig glad for dem, så mon ik jeg kommer til at rende rundt med leopard stænger halv ofte.

3 responses to “DIY projekt: Leopard tights

  1. Virkelig god idé!

    /Maria

Skriv et svar

