Stine Goya

I morgen bliver en glædens dag for mig 🙂 Først og fremmest har jeg fri, men udover det, så skal jeg ind forbi Stine Goyas kontor for at hente noget tøj, som betaling for at jeg gik hendes show i februar. Jeg har fået at vide, at der er items fra både ss09 og aw08 kollektionerne at finde, så jeg har selvfølgelig været inde på Stine Goya hjemmesiden for at tjekke begge kollektioner godt og grundigt ud… Har selvsagt fundet masser af bud på ting som jeg gerne ville eje, men har især disse favoritter:

Stine Goya

What to choose?

Skriv et svar

