Surfer chicks

Surfer chicks

Der er noget fascinerende ved kvindelige surfere i mine øjne. Udover det, så er jeg helt betaget af vandets smukke farve.. Mon jeg skulle tage på udkig efter et item til min garderobe i den farve? Det ville være en oplagt farve til sommerens sol og varme! Nogle der har prøvet at surfe?

5 responses to “Surfer chicks

  1. Åh, jeg har det præcis som dig.. Synes også surfer-chicks er de cooleste..
    Gæt hvad jeg håber at blive i mit næste liv..😉 – at det så nok kræver lidt et mirakel er en anden sag.. HAR nemlig prøvet at surfe for mange år siden i Sydafrika.. Det gik ikke så godt!! – kom ikke op og stå på brættet en eneste gang.. Til gengæld var jeg en haj på et boogie-board..🙂
    Signe
    (http://pash4fashion.blogspot.com/)

    • Ahhh sydafrika + et surfbræt… Det lyder nu som en skøn kombi… På brættet eller ej😉 Glad for at høre, at der er andre der deler fascinationen med mig🙂

  2. lesdeuxfilles

    jeg har prøvet at kitesurfe, fordi min kæreste gør det.. men så snart det bliver koldt i danmark så gider jeg ikke lære det.. jeg må lige ud igen her til sommer og lære det🙂

    • Forstår dig godt Lesdeuxfilles… Glæden (tror jeg) ved at surfe daler lidt, når der ingen sol og varmer er!!

  3. lesdeuxfilles

    ja.. men det er sgu ellers sjovt at kitesurfe, i sær når man har lært det siger min kæreste, og det kan man jo gøre ordentligt i Danmark også🙂
    /Pernille

Skriv et svar

