Gemma Ward

Gemma Ward

Den australske topmodel Gemma Ward har en super fin og feminin stil, som jeg beundrer meget! Hendes udseende er bestemt også beundringsværdigt… Jeg har ikke set hende i kampagner eller på catwalken på det seneste, mon hun satser mere på skuespillet nu? Nogen der ved om hun har lagt model-livet helt på hylden?

3 responses to “Gemma Ward

  1. Jeg tror jeg læste et interview med hende for et godt stykke tid siden. Så vidt jeg ved, så er modelkarrieren ikke lagt helt på hylden men bare sat på standby, mens hun holder fokus på skuespillet. Og så er der vist noget med, at hun har taget lidt på… det betyder jo desværre også noget i den branche.

  2. ahh ok… Hmm gad godt se hende som skuespiller 🙂 Kunne være interessant!

  3. hun er med i filmen “the strangers” men der har hun en maske på under hele filmen, og snakker vidst nok slet ikke, men stadig 😀

Skriv et svar

