H&M bikini

h&m bikini1

Jeg faldt over denne søde bikini i vores lokale H&M i går. Jeg er helt vild med snørrene i siderne af underdelen. Et andet plus ved bikinien er, at den ikke efterlader store hvide striber på skuldrene. Hvis man skal fremhæve noget negativt ved denne lille sag, så skulle det være at den er hvid, og når en bikini er hvid, er det et must at man har en somewhat lækker solbrun-krop…og det kan man jo ikke liige sige at jeg har.. Måske jeg skal have fundet min tan-in-a-can frem?! Må i hvertfald bare have den bikini, ægte solbrun eller ej!

Se bare hvor lækkert man kunne style den til stranden:

h&m bikini

Bikini fra H&M, kjole fra eruca.jp, taske fra Black Lily, sandal fra Nine West, ring fra City og Angels.

5 responses to “H&M bikini

  1. arghhhhhhhhh! Black Lily tasken er fantaskulous! Jeg er helt vildt med deres designs.

  2. Åh ja, den bikini er sød. Men som du skriver, man skal have en lækker solbrun krop og den lader vente på sig, ligesom solen 😛

  3. Nej, den bikini må jeg bare eje! Hvad gav du for den?

    • Isis: Jeg har endnu ikke købt den, men mener at bunden koster 98 og toppen koster 79, sådan cirka deromkring i hvertfald 🙂 Ik slemt, hva?

  4. Det er virkelig nogle flotte bikinier 🙂

Skriv et svar

