Do It Yourself – DIY Stiletter

DIY stiletter

Rent faktisk burde jeg slet ikke have tid til DIY projekter, næææ nej, jeg burde sidde med næsen dybt begravet i tysk-, samfundsfags-, og international økonomi bøger. Og nu har den kvikke læser sikkert allerede gættet, at jeg skal op til eksamen i netop disse tre skønne(sagt med sarkasme) fag..PRÆCIS! Øv bøv!

Men men men, sket er sket, og som I kan se, så forbereder jeg mig mentalt, ved at hygge mig med lidt spraymaling og et par gamle og halvkedelige stiletter 🙂 Oh yes!

Anyways, jeg fandt disse gamle, brune, og grimme stiletter frem fra gemmeren hér hos mine forældre.. Jeg tænkte at de var for behagelige at gå i, til bare at lade dem stå og samle støv. Derfor kom jeg i tanke om, at jeg da kunne prøve at give dem en omgang, med min fars sorte spraymaling.

Til min store glæde, så synes jeg faktisk at resultatet blev ganske udemærket! Jeg overvejer dog lidt at give dem endnu et lag, da jeg mener, at jeg stadig kan skimte den afskyelige brune farve..?!

Nu da de er blevet sorte, overvejer jeg om de er blevet for simple? Mon jeg skal have gang i nogle nitter, sløjfer, roser, kæder eller noget helt femte? Har i nogle fede ideer? Tell me tell me 🙂

5 responses to “Do It Yourself – DIY Stiletter

  1. Det kunne være fedt at lime sindssygt mange små nitter på hælen og hele vejen op at det bagerste af skoen..

    Kia.

  2. Aahh ja, fed idé! 🙂 Tak for tippet!

  3. Eller en stor sløjfe bag på hver hæl. Evt. i en ret opmærksomhedskrævende farve? 🙂

  4. tror bare ikke de holder uanset hvad du gør ved dem , sorry 🙂

  5. Hej kathrine. Vildt flotte sko, jeg tænker bare, at du skal overveje, at give dem en gang lak, så de ikke pludseligt skaller

Skriv et svar

