Tunes on Fashion

Tunes on Fashion

Jeg er blevet gjort opmærksom på eventet Tunes of Fashion. Eventet løber af stablen i start august, og er ment som en gallaafslutning på Copenhagen Fashion Week. Hele overskuddet fra arrangementet går til Red Barnet. Billetterne er halv dyre, men som sagt går overskudet jo til et rigtig godt formål. Billetterne kan købes via Tunes of Fashion‘s hjemmeside. Arrangementet afholdes på gammel scene i Det Kongelige Teater, og aftenes konferencier er Camilla Ottesen.

I løbet af aftenen vil der være et modeshow, samt optrædender af artister som Tina Dickow(min personlige favorit), L.O.C, Aura og Szhirley.

Tjek det ud!

One response to “Tunes on Fashion

  1. Var med til dette arrangement, der trods varmen i det Kgl. Teater var rigtig fedt!

    Dog var efterfesten på Skt. Petri, efter min mening, en kæmpe stinker. Efter en lang dag, kunne vi godt have brugt nogle siddepladser – altså nogen man ikke skulle betale 3000 kr. for at få.. Ok, inkl. i de 3000 kr. var jo også en flaske magnum champagne og en flaske vodka – Men vi var altså kun to mennesker afsted..
    Det havde da heller ikke gjort noget, hvis der var andre steder at stå end midt på dansegulvet, hvor musikken var så monoton at selv TDC’s treklang ville lyde spændende.

    Måske er jeg bare ikke “trendy” nok til den slags arrangementer.. Men stadig, modeshowet og musikken til showet var helt i top. Kommer gerne til næste år.. Men sig lige til hvis jeg skal have min egen klapstol med.

Skriv et svar

