Burberry Event NYC

Burberry partyBurberry event

Orlando Bloom, Christopher Bailey, Blake Lively, Lily Donaldson.

Forleden aften i NYC samledes de ypperste af alle fashionistas for at fejre åbningen af en ny Burberry butik. Billederne fra aftenen er så fantastiske og stemninsfyldte, at jeg lige ville dele dem med jer! Hvem der bare kunne have været med til fest på taget i New York…suk!

Herren i den hvide blazer er Chistopher Bailey, chefdesigneren hos Burberry. Jeg har selv haft den store ære, at arbejde med ham op til flere gange, da jeg har arbejdet for dem som model i løbet af modeugerne. Han er (kortene på bordet) den rareste mand/person jeg nogensinde har mødt i modeindustrien… Taget hans markante indflydelse og talent i betragtning, må jeg sige at han er meget nede på jorden og særdeles opmærksom på hans ansattes vel og ve 🙂 That’s rare in this business!

One response to “Burberry Event NYC

  1. Om jag ändå varit där 🙂

Skriv et svar

