Svenske modebloggere

Jeg er efterhånden selv begyndt at læse med hos mange af de svenske blogge fashionistas. Det er slet ikke så ringe endda ska jeg sige jer. Der er meget personlighed over deres blogge, samt masser af gode inspirationer og iagtagelser at gøre sig! Det eneste der halter lidt for mit vedkommende, er det med at forstå alt hvad de skriver… 🙂 Men jeg gør mig nye erfaringer hver gang, der bliver læst med hos dem på den anden side af sundet! Eksempelvis kan jeg informere om, at en kavaj vist nok er en jakke/blazer.. 🙂 Who would have known?

Her er et par af mine favoritter, som I burde tjekke ud:

Blondinbella

Blondinbella

Style by Kling

Style by Kling

Fahrmans Mode

Fahrmans mode

One response to “Svenske modebloggere

  1. Hej smukke,

    Jeg faldt over din blog tidligere i dag, super spændende og inspirerende!

    Til din info kan du på http://www.dansk-og-svensk.dk/danskt_lexikon2/Toj/kladesplagg.htm finde oversættelser på alverdens beklædningsdele på svensk-dansk. Håber det bliver en hjælp 😉

Skriv et svar

