Få smuk hud

daria werbowy strand

Lækker hud

Lækker hud til de mange strandture der ligger forude? Så læs med her! Jeg gjorde mig et kup for en månedstid eller to siden, da jeg investerede(20kr) i et par skrubbehansker fra H&M.. Jeg har altid frygtet dem, da jeg var overbevist om at de ville ridse adskillige lag hud af.. Men nix, de er intet mindre end fantastiske!!

Brug hanskerne i badet. Gnub lidt sæbe i mellem hanskerne, og så er det ellers bare med at skrubbe hele kroppen godt og grundigt. Bedøm selv hvor hårdt du bør skrubbe(det skal ikke gøre ondt). Efter badet bruger jeg en fantastisk body oil fra Dr. Hauschka, den der hedder Blackthorn body oil. Den dufter fantastisk, og meget naturligt! Efter indsmøringen plejer jeg at tøffe lidt rundt i min badekåbe, derved kan olien virkelig få lov til at trække ind, inden man trækker i tøjet.

Det er virkelig værd at prøve, ens hud bliver så lækker og blød efter sådan en omgang.

3 responses to “Få smuk hud

  1. Det lyder som en god idé til gøre kroppen sommer ‘klar’!

  2. fab. og god blog! tjek min – http://www.mesamours.wordpress.com

    //Z

Skriv et svar

