H&M efterår 2009

H&M efterår 09

Jeg eeeelsker de nye billeder fra H&M, der viser de items vi kan forvente os i september/oktober. Hvis jeg skal have indfriet alle mine H&M ønsker dette efterår(I know, sommer er ikke engang ankommet, og så snakker jeg om efteråret…tsk tsk) bliver det vist en dyr omgang! Men hold da op, hvor er jeg bare vild med lige netop disse styles! Jeg kan ikke engang udpeje et yndlings item, de er allesammen styles, som jeg super gerne vil have hængende i skabet!

-Hvad siger I, hot or not?

2 responses to “H&M efterår 2009

  1. Jeg siger HOT, haha. Er vild med jakkerne :)!

Skriv et svar

