Blomsterprint

Floral top

Blomster print

Top købt i/på Loftet i Ålborg, nederdel fra Primark, kæde fra H&M, ring fra Glitter, og støvletter fra Forever21.

Da jeg sidst var hjemme i Jylland, gik jeg igennem mine tøj-gemmere, som altid, og fandt denne blomstrede top tilbage fra 9.klasses tiden. Jeg havde egentlig dødsdømt den for længe siden, men den var(heldigvis) ikke røget ud endnu. Jeg er blevet helt vild med den igen, og så er det jo perfekt timing, da det jo er storhedstid for blomsterprint lige nu 🙂 Eneste minus er at den er ultra kort, og jeg er derfor nød til altid at bære den med noget meget højtaljet. Men ak, det er intet problem. I øvrigt har den en fantastisk lækker og dyb ryg udskæring. Nam nam 😉

One response to “Blomsterprint

  1. Gode stænger 😉

Skriv et svar

