Gulvlange kjoler

Maxi dresses

Den store tendens for tiden er de gulvlange kjoler, også kaldet maxi dresses.

Gulvlange kjoler

Alle kjoler fra Forever21

Folkene i Hollywood har benyttet sig af tendensen i et stykke tid nu, tendensen med de lange kjoler. Trenden er så småt også ved at være kommet til Danmark. Jeg synes faktisk at mange gulvlange kjoler er rigtig fine, men jeg tvivler på, at jeg selv har modet til at gå i en. Jeg tror også, at det hurtigt bliver lidt for bohemian og hippie til min smag. Men man skal jo aldrig sig aldrig, jeg har før banlyst andre tendenser, som jeg så alligevel ender med at elske og benytte mig ihærdigt af.. (læs: højtaljede jeans, gamacher, hippie hårbånd osv.)

One response to “Gulvlange kjoler

  1. Jeg elsker maxis!! Jeg har alle slags og de er lige mig!!!

Skriv et svar

