Læder leggings

Læder leggings

Hjælp mig!! Jeg har fundet et sted via e-bay, hvor man kan købe disse læder leggings.. Jeg har længe gerne villet have et par ægte læder leggings, men er bange for at jeg har spildt min chance.. Er læder leggings ‘so last winter’ eller hvad mener I? Kan jeg stadig nå at være med på dillen til efteråret og vinteren?

11 responses to “Læder leggings

  1. Jeg synes at de er rigtig fine, men jeg havde nok gået efter en anden farve. Måske en støvet grålig farve?

    Anne H 🙂

  2. Tja, jeg synes da godt at du kan købe et par, jeg ejer ikke selv nogle men jeg lånte min venindes den anden dag, og blev faktisk vild med dem :D.

    Så jeg siger; DO IT!

  3. Fedt 🙂 Tak for jeres respons.. Støvet grå lyder også fab, men tror hellere jeg må satse på det mere sikre, og altså derfor vælge dem i sort.. Åhh jeg må bare eje disse herligheder!!

  4. Jeg synes de er super fede! Deler du linket når du engang selv har trykket Buy now? 🙂

  5. jeg synes sagtens at du kan have dem. hvis du ser på acnes aw09 kollektion og alex wangs også – passer de perfekt ind. derudover vil de også passe perfekt til både h&m aw09 trendlinje og gina tricot. go for it siger jeg bare!

  6. Ahhh 😀 Jubii!!

  7. jeg synes bestemt ikke det er so last season. jeg elsker mine, både til hverdag og fest

  8. Hej,

    faldt lige over din side pga jeg selv søger et par læder leggins. Vil derfor høre om du fik dem købt på ebay, og evt hvordan de er i kvaliteten.

    Mvh, Camilla

    • Nej jeg endte med at købe nogle fra Friis og Companys mærke ‘My Favorites’. De kan virkelig anbefales! Jeg vil varmt anbefale, at man kun køber leggings, som man kan prøve på først!! Desuden skal man købe dem ret meget for små (mine var 5 cm. fra at kunne lukke, da jeg købte dem), da de strækker sig gevaldigt! Man skal bare gå dem til derhjemme 🙂 God jagt!

Skriv et svar

