Ashley Olsen

Ashley Olsen

Den ene af ‘The Olsen Twins’ duoen. Jeg har fundet et par billeder af den altid smukke Ashley Olsen. Til tider synes jeg at Olsen tvillingernes outfits går hen og bliver lidt for trashy/hippie til min smag, men med det sagt, så finder jeg også disse eksperimenterende outfits inspirerende.

2 responses to “Ashley Olsen

  1. Mette Marie

    Hun er simpelthen så smuk! Og jeg elsker billedet hvor hun bærer yves saint laurent tasken!

    Men er det næstsidste billede ikke Mary-Kate?

    • Ja smuk det må man bestemt sige hun er 🙂 Hehe, jeg skal ikke kunne afvise at det er Mary-Kate, jeg har så svært ved at se hvem der er hvem… Hvis det er, beklager jeg selvfølgelig 😉

Skriv et svar

