Orden i smykkerne

Mine smykkerMine smykker

Jeg indså her til middag, at mine smykker virkelig trængte til at blive bragt i orden. Mange af mine halskæder havde formået at samle sig i kæmpe kludre bunker. Så jeg garderede mig med en stor portion tålmodighed, og det lykkedes mig faktisk at få gjort alle mine kæder ‘fri’ fra hinanden. Jeg har aldrig rigtig haft mine øreringe arrangeret pænt og overskueligt, og kom derfor i tanke om, at bruge bagsiden af en blok som ‘øreringe-holder’… (orginalt ikke?) I hvert fald blev resultatet fint nok som en midlertidig løsning. Jeg håber at dette vil hjælpe mig til at bruge flere af mine smykker i fremtiden. Det gode ved oprydning er også at man finder en masse smykker, som man egentlig havde glemt man ejede 🙂

Skriv et svar

