Veninde hygge

Best pals

Best pals Sienna Miller og Keira Knightley.

Om lidt står den på ren tøsehygge hos min veninde, og jeg glæder mig!! Jeg burde som altid at læse til eksamen, men jeg er fantastisk god til overspringshandlinger, og dette er så endnu én :)

God lørdag aften til jer alle!

4 responses to “Veninde hygge

  1. Hej.
    Jeg er lige begyndt på at læse din blog, jeg kan rigtig godt lide den og den er allerede på min linkliste (:
    Jeg er rigtig interesseret i modelbranchen og synes det kunne være rigtig sjovt, hvis du ville lave et indlæg omkring hvordan det er at være model, hvordan du spiser, hvordan du holder sig i form og hvordan du holder din hud flot😀
    Venlig hilsen Mie

  2. Tusind tak for både ros og link! Det er jeg rigtig rigtig glad for at høre:)
    Fedt med ideer til kommende indlæg! Jeg vil meget gerne lave et indlæg i dur med det du skriver!
    Vh/ Kathrine

  3. jeg er ny blogger. men
    tjek min ud http://nowcatch.blogspot.com/.
    fed blog du har fået stablet på benene🙂

  4. Hej Cecilie,
    Glad for at du kan lide min blog!
    Jeg tjekker din ud med det samme🙂
    VH/ Kathrine

Skriv et svar

