Whitney Port, Lauren Conrad & Olivia Palermo

Whitney Port, Lauren Conrad, Olivia Palermo

… er alle vilde med den samme ‘hair-do’! Den twistede pandehårs-pølse. Simpelt, men på samme tid ret elegant. Jeg synes det er et super fint look. Som man kan se, bruger de looket både til hverdag og fest. Jeg har selv eksperimenteret lidt med det, og det tager vitterligt under 2 minutter at sætte frisuren. Twist, hårnål og vupti! Try it😉

5 responses to “Whitney Port, Lauren Conrad & Olivia Palermo

  1. det ser SÅ flot ud. jeg har det hår hver eneste dag, og det gør bare noget fint til den midterskilning.

    • Hej Mesamours,
      Jeg er glad for at høre, at du også er med på dillen🙂 Det er nemlig som du siger fint!!

  2. Lækker blog du har dig🙂

  3. pølsen er uundværlig!!!! det er vildt hvor hurtigt sådan én samt en lille frisk mascara kan få en til at se overskudsagtig og oplagt ud.

    TJEK MIN BLOG UD
    http://nowcatch.blogspot.com/

    //Cille

Skriv et svar

