Boligindretning

Boligindretning

Jeg elsker at studere boligers indretning mm. Jeg har mange gange drømt om at blive indretningsarkitekt, men nøjes lige for tiden med at se på billeder af fantastiske løsninger. Dem jeg har fundet frem her, er af den mere luksuriøse klasse, men ikke desto mindre en god inspiration. Jeg har svært ved at definere, hvilken indretningsstil jeg selv er mest til, men jeg bliver fascineret af mange forskellige genrer, hvis bare stilen er gennemført. Bl.a. kan jeg rigtig godt lide den minimalistiske stil, bare det ikke bliver for koldt og upersonligt. Ligeledes kan jeg godt lide den hyggelige/romantiske indretning, med meget nips, dette ser jeg som værende den stil hvorigennem man kan vise mest personlighed. Den mere urban’ne stil er jeg også meget til, med eksempelvis en enkelt væg i en markant farve, rå murstens vægge, specielle ‘one of a kind’ møbler, osv. -Og så er der selvfølgelig den amerikanske country indretning, som jeg også elsker!

2 responses to “Boligindretning

  1. LOVE LOVE LOVE denne hvid sofa!!!!!!!! Og lampen! Loftet over den røde sofa er meget inspirerende og hyggeligt.

  2. Hehe, jeg er glad for at høre, at du også rigtig godt kan lide disse indretnings opsætninger.

Skriv et svar

