Leopardprint

Leopardprint

Ballerinaer fra Primark og tørklæde fra marked i New York.

Læsere der har fulgt med på bloggen her igennem længere tid, har sandsynligvis stiftet bekendtskab med min leopardprint-fascination… I dag er ingen undtagelse, da jeg har valgt at iføre mig intet mindre end 2 leopard items. Mit tørkløde og mine ballerinaer. Normalt er jeg ikke til matchy matchy looks, (eks. når nogen matcher en rød clutch med røde stiletter) da jeg synes det er lidt for nemt, og forudsigeligt. Men i dag må jo så være en untagelse for undertegnede… Jeg beklager.

3 responses to “Leopardprint

  1. Jeg er elelrs ikke meget for leopardprint, men må indrømme dine ballarinaer er rigtig fine!😉

  2. Mange tak Leamarie🙂

  3. Jeg synes leopard print ser super fint ud på andre – men uha jeg har svært ved selv at komme i det. Dine sko kunne jeg dog godt finde på at iføre mig!😀

Skriv et svar

