Edith & Ella

Edith & Ella

Ballerinaer fra Edith & Ella

Jeg var et smut forbi købmagergade forleden, og faldt over butikken ‘Edith og Ella’, bare kald mig langsom, men dens eksistens har formået at snige sig forbi min lille næse. Butikken er indrettet i den hyggeligste stil, og oser af charme. Jeg fandt et par items, som jeg var helt vild med, ligeledes blev jeg også ret vild med nogle af ballerinaerne.

Butikken Edith & Ella fører kun mærket af selvsamme navn. Historien bag mærket er ret charmerende, og kan læses her.

Kort kan det dog siges, at designeren bag det lille og eksklusive mærke er Line Markvardsen, og til hendes kollektioner har hun bl.a. hentet inspiration hos hendes bedstemødre; Edith og Ella. Deraf navnet.

Kollektionerne er meget fine og feminine, til tider lidt for konservativ til min smag, men alt i alt et kig værd!

One response to “Edith & Ella

  1. Nøj, dem havde jeg næsten glemt! Enig i at det bliver lidt for sart i hele outfits, men de er f.eks. også gode til cardigans 😀

Skriv et svar

