Ebay nitter – Nitte clutch

Ebay nitter

Jeg har lige modtaget nogle nitter som jeg bestilte over ebay, og kan slet ikke vente med at komme i gang med DIY projekter. Det første projekt er en denim kjole der skal pyntes med lidt nitter, og dernæst er det vist en nitte clutch jeg har i tankerne.. Jeg så en rigtig fed clutch med nitter på nettet, og har ikke kunnet få den ud af hovedet siden.

nitte clutchnitte clutch

6 responses to “Ebay nitter – Nitte clutch

  1. Super fed clutch, skal også selv igang med nogle nitte-DIY projekter.😉

    – leamarie

  2. Hey🙂

    Jeg tænkte på om du ikke kunne være en darling og poste linket til sælger på E-bay?
    Og hvor lang leveringstid var der ca.?

    Super blog😉

    //M. Drachmann

  3. Hey!
    Dert lyder vildt fedt. Har selv overvejet at købe en masse nitter, og sætte det fast på numselommen på nogle jeans og, lige som dig, påsætte dem på en clutch.
    Jeg har set nogle okay billige nitter i en goth butik ved Larsbjørnstædet inde i Kbh. K. Kan ikke lige huske hvilken, men der er en masse deromkring.

    • Hej Maja🙂
      Ja nitte tendensen er fed, især fordi man selv kan style tøjet med dem som man vil🙂 Tak for butiks-tippet!!

  4. Kan du ikke skrive et link til præcist hvor på ebay du har fundet dem, kan ikke finde dem😦

Skriv et svar

