Ny frisure

Ny frisure

Kjole: Odd Molly, Cardigan: Zara, Jeans: H&M 

Yippie, så fik jeg endelig taget mig sammen til at få en tid hos min frisør 🙂 Ikke noget banebrydene, bare en god 10cm af længden, og så lidt skyllefarve i en mørkere nuance. Jeg er allerede rigtig tilfreds, og ser nu bare frem til at farvekrasen i panden snart forsvinder.. tsk tsk.. Den kom, trods det at min frisør smurte mig ind i vaseline(AD) rundt om hårgrænsen.

3 responses to “Ny frisure

  1. Tilde Mariann

    Looking gooooooood! 😉

  2. Ditte Birkjær

    Ok det er officielt alt for længe siden jeg har set dig! Du ser godt ud smukke, vi må finde på noget snart… knus

Skriv et svar

