Udsalg i København

Cos cashmere

Cashmere tanktop fra Cos til knap 250kr.

Jeg skal love for at alle gader og stræder i København bugner af udalgsskilte, and I love it! Jeg vovede mig ud i danger-zonen i dag, men trods det, at det var udsalgets startdag, var gaderne ikke overproppede med shop’ister som mig selv 🙂 Jeg fandt godtnok kun en tank i Cos, men ikke desto mindre, så var der mange smukke ting på bøjlerne, tror bare ikke at jeg havde ja-hatten på..

Den fine tank er i det dejligste cashmere, og var sat ned med 50%, nam nam!

2 responses to “Udsalg i København

  1. Hej Katrine. Sjovt at støde ind i dig der midt i udsalgsland.. 🙂

    God aften,
    Kia.

  2. skønt farve! Ønsker jeg boede tættere v. Køb-en-havn så jeg kunne shop til I drop her i udsalgs tiden.

Skriv et svar

