Model job & Friis & Company

Øjne

Fik et opkald tidligt i formiddags, mit bureau stod med nogle kunder, som manglede en haste-model. De havde haft et shoot i går, men glemte at tage et øje-close-up, hvilket åbenbart havde været intentionerne. Derfor trådte jeg til, og lagde øjne til. Det var det hurtigste job jeg nogensinde har haft.

Her om en times tid skal jeg ind til Friis & Company’s showroom, hvor jeg skal have et lille kig på deres nye kollektion.. spændende spændende. (Skal selvfølgelig nok tage billeder, hvis der bliver mulighed for det!)

5 responses to “Model job & Friis & Company

  1. Hejsa (: lækker blog! Hvor arbejder du som model henne? Du er rigtig smuk!

  2. Hej Pernille.
    Tak skal du have! Jeg arbejder hos det modelbureau der hedder 2pm 🙂

  3. Hvad skulle de mon bruge øjnebilleder til!!!

  4. hej hvor gammel skal man være?

Skriv et svar

