Copenhagen Fashion Week

Copenhagen fashion week ss

Jakke fra Zara, jeans fra H&M, tanktop fra Cos, støvler fra Ahler.

Copenhagen Fashion Week  s/s 2010 løber af stablen d. 5 august. Derfor er der for modellernes vedkommende dømt ‘store casting dag’ i morgen. Jeg bruger derfor min søndag til ren afslapning og opladning til en lang dag i morgen!

5 responses to “Copenhagen Fashion Week

  1. Uhhh… Så fik du din lækre cashmere top fra COS på, farven er virkelig fin.
    Må en tur forbi butikken og se om der er nogle gode sager i den kommende uge.
    Pøj-pøj med castingen!

  2. Rigtig meget held og lykke fra mig 😀

  3. Bloggerella: Jeps, det varede ikke længe før jeg måtte lufte den 🙂 Den er virkelig SÅ dejlig at have på! Held og lykke på din jagt!! -Og tak for pøj-pøj;)
    Mie: Mange tak skal du have!! 😀

  4. Det er jeg sikker på du nok skal klare. Du er virkelig smuk 🙂
    Mvh

  5. Spændende med castingen, pøj pøj herfra:-)

Skriv et svar

