Friis & Company

Friis & Company

Friis & Companys store kontorlokale

Som tidligere nævnt, var jeg et smut forbi Friis & Company’s hovedkontor i fredags. Det var virkelig spændende at komme indenfor i en så stor virksomhed. Deres kæmpe ‘space’ osede af ‘new yorker office’-stil, det var virkelig fedt! Bestemt et sted hvor jeg ikke ville have noget imod at arbejde. Alle i teamet(dem som vi mødte) virkede rigtig flinke og super kreative.

Personligt fik jeg sat en stopper for min hidtidige fordom om Friis. Jeg har altid forbundet Friis & Company med deres famøse ‘krone tasker’. Som et mærke der var allemands eje, og overvejende leverandør af plastik tasker… Jeg trækker det hele i mig igen!! Friis har stadig de krone relaterede items, men samtidig har de SÅ meget andet at byde på! Oh my!

Friis & Company items

Jeg fik taget en masse billeder, og vil sådan set bare lade dem tale for sig selv. Produkterne kommer alle i butikkerne før eller siden 😉 Noget er jule-kollektion, andet er efterår(hvis jeg husker rigtigt)

På besøget havde jeg også mulighed for at shoppe lidt rundt, og jeg købte mig endelig et par læder leggings 😀 Wuhuu! Billeder følger senere.

16 responses to “Friis & Company

  1. Ditte Birkjær

    Altså – de er da nogle copy-cats! De øverste sko er vist temmelig inspirerede af mine Toklum hva?

  2. Hehe, jeg tænkte med det samme også på dine sko, da jeg så disse 🙂

  3. Hej 🙂
    for det første fed blog du har!
    2: tænkte også med det samme toklum-sko om de øverste, men da jeg længe har været helt vild med netop disse toklum-sko, mens de har været noget over mit budget – er jeg ellevild med denne kopi, som jeg håber kommer indenfor rækkevidde
    – ved du hvor meget de ca. kommer til at koste??

  4. Heey 🙂 cool blog.
    tænkte på om du ikke havde nogle flere billeder af leopard skoene da jeg ikke kan se dem ordentligt 🙂

    /Sif.

  5. øøøøøøøø! Really nice sko alle sammen! Hvad er de to orkider? Jeg kan ikke se hvad de er–men I like!

  6. En rigtig skopige!

    I burde skamme jer! Det er en tro kopi af Toklum sko!
    Og der er intet der slår en Toklum!

  7. Charlotte: Tusind tak for rosen, det er jeg rigtig glad for at høre! Mht de fine sko, så kommer de i butikkerne til november, modellen hedder Kirsten og de kommer til at koste 699,- 🙂
    Sif: Mange tak! 🙂 Jeg fik desværre ikke et andet billede af leopard stilletterne, men de var ultra cool, og meget ala Christian Louboutin!
    Icehorse: Jeg er glad for at du også kan lide alle de fine sko!! 🙂 Orkiderne er hårspænder, og ja, de er helt fantastiske 🙂

  8. Hvad kostede bukserne? Det er lige det jeg mangler nemlig:-)

    • Jeg mener kun de koster 1.399,- Hvilket er ekstremt billigt sammenlignet med andre læderleggings!

  9. Ditte Birkjær

    Til >en rigtig skopige< : helt enig, jeg er lidt harm… det er utroligt at de overhovedet må, syns det er for åbenlyst!

  10. Omkring toklum-skoene (og efterligningen)
    – ja det er tydeligt kopieret af toklum-skoene.

    Men folk ved jo også, at man får, hvad man betaler for, og da vi jo er nogle som er på SU, (som stadig gerne vil have fede sko) så er det altså dejligt at man kan købe dem til billigere penge.. uanset hvor umoralsk det så måtte være…

  11. Du må for guds skyld aldrig ønske dig, at arbejde for Friis & Co. – De behandler deres ansatte virkelig ringe og skaber et uudholdeligt arbejdsmiljø. På trods af de fine omgivelser 🙂

    Mvh Nicoline.

  12. En rigtig skopige!

    Mht. at købe sko der ligner fordi man ikke har råd til det rigtige… så husk lige at Toklum er en lille virksomhed, som kæmper for overlevelse ligesom så mange andre brands. Det gør det ikke nemmere, at et brand som Friis & Co. laver en model identisk (stort set – på nær i kvaliteten) med Toklums – de kan spytte dem ud til 500-1000 kr per par. Toklum får speciallavet sine sko i Italien og derfor er prisen også højere. Men hvis der bliver kopieret for mange sko, vil det være sværere for Toklum at sælge sko til en højere pris – og overlevelse er dermed også sværere.

    Jeg kan dog tilføje, at Friis & Co. har trukket denne model tilbage, så noget godt er der kommet ud af, at billederne blev postet her på sitet.

  13. Har I set at Toklum har udsalg på deres stilletter m.m.? 40%, sååååå kan man næsten få råd til at købe de ægte.

Skriv et svar

