Tiger of Sweden Jeans

Tiger of sweden jeans

(Billede lånt hos Tiger of Sweden)Tiger of Sweden jeans’ne som jeg hev med hjem 🙂 På udsalg kostede de 600,-

Igen i går blev jeg fanget i kløerne på det onde udsalg. Jeg har længe savlet over Tiger of Swedens klassiske slim jeans med stretch i, og da jeg så dem til 50% i går i Illum, måtte jeg jo naturligvis slå til! Jeg kan allerede mærke, at jeg med sikkerhed kommer til at leve i disse jeans. De er så behagelige at have på, og da der jo er stretch i, sidder de himmelsk.

Mine fire castings i går gik helt fint, og mange tak for de søde kommentarer derom 🙂

13 responses to “Tiger of Sweden Jeans

  1. Er det dig på billederne???

    Lyder ærgeligt at jeg ikke så de bukser da jeg var forbi deres udsalg-nitte!!

  2. Må jeg spørge om dit hofte mål? Så jeg kan høre om jeg kan skrue mig ned i bukserne ;s Har nemlig et forholdsvis stort hoftemål – 94 cm ;s

    • Hej Signe, de har dem i alle(mange) størrelser, så jeg er sikker på, at du kan finde nogen i din størrelse! Jeg købte en str. 28, og jeg tror man kunne få dem op til en str. 31.. 🙂 Mine hofter måler også ca. 94cm… Tror såmænd ikke det er så stort 🙂

      • Undskyld en, lidt afsides indlægget, kommentar, men angående dine hoftemål, så var jeg blevet “stoppet” (eller hvad man nu siger) af Scoop models. Hvor de gjorde mig opmærksom på at man, som model, højest må have et hoftemål på ca. 91 cm.. (Jeg havde et på ca. 92 cm. og er 182 og fik at vide jeg skulle træne lidt mere).
        Må jeg spørge om det har givet dig nogen problemer/kommentarer? og om hvor høj du er, fordi du og din krop ser bare så smuk ud 🙂

      • Kathrine K

        Hej Catherine… Uhh nu vil jeg helst ikke rodes ud i, hvad der er det mest perfekte hoftemål osv, for ærlig talt er jeg ikke selv helt sikker på det.. Men man siger jo 90-60-90 (Bryst-talje-hofte), men jeg tror det hele afhænger meget af modellen, selvfølgelig skal man kunne passe kollektionerne, men samtidig skal en model jo også helst se sund ud..(ikke for slank osv) Selv har jeg ikke haft nogle kontroverser med folk, der mente at jeg skulle tabe mig. Jeg er også 182cm.
        -I øvrigt mange tak for dine søde ord 🙂
        Alt held og lykke med modelkarrieren herfra!!

  3. Tak for dit flotte svar, og også held og lykke til dig! 🙂

  4. Hvad hedder modellen? Den er vildt flot! 🙂

    • Det er jeg faktisk ik helt klar over.. Er lige i Jylland over weekenden, men kan tjekke det når jeg kommer hjem 🙂

  5. det må du meget gerne 🙂 jeg kan ikke finde dem på hjemmesiden.

  6. hvis du får tid må du meget gerne tjekke modellen for mig. kan simpelthen ikke finde den nogen steder! 🙂

    • Hey Stef,
      Godt du rykkede mig for det, havde lige glemt det 🙂 Her er alt hvad jeg kan finde af info i bukserne: Style Skinny, W29016002, Progr: Cream. Håber det vil kunne lede dig på sporet af bukserne 🙂

  7. Kan bare ikke finde dem nogen steder på nettet. Jeg må ud og kigge i butikkerne. Tusind tak for hjælpen 🙂

Skriv et svar

