Mallorca

Mallorca

Så er jeg så småt ved at vende tilbage til virkeligheden igen. Kom hjem sent igår aftes, efter en fantastisk ferie på Mallorca med Hr. Kæreste. Jeg har aldrig været på rigtig charterferie før, så det var bestemt en lækker oplevelse. Det blev til lidt turist sightseeing, men mest af alt, blev tiden brugt i solens varme, MUMS!

4 responses to “Mallorca

  1. Årh, det ser nice ud:) Er da utroligt at du, som har rejst så meget, aldrig har været på en solid charterferie – håber, I kom til en go grisefest;)
    Kan godt li, du kalder ham Hr. Kæreste (sådan lidt Mr. Big agtigt) 🙂

    • Hehe, ja det kan du have ret i, men nu har jeg da ogå fået det prøvet 🙂 Ingen grisefest til os(heldigvis..hehe), men lækker ferie, det må jeg sige! Håber du har det godt?

  2. Det ser ud til at have været en fantastisk ferie……!!
    Er selv ved at overveje en tur til syden, og synes det ser lækkert ud på billederne. Er det billeder fra jeres hotel? Kan man få lidt info om navn og beliggenhed??

  3. Ja de fleste billeder er fra vores hotel. Hotellet hed Nixe Palace, og er helt fantastisk! Hotellet ligger lidt vest for hovedstaden Palma, ca. 20 min fra lufthavnen i taxa. Håber det var svar nok?
    God ferie 🙂

Skriv et svar

