Maskuline armbåndsure

Maskuline armbåndsure

Øverst: 1. Burberry 2. Michele 3. Rolex 4. DKNY 5. Marc by Marc Jacobs

Nederst: 1. D&G 2.Michele 3.Michael Kors 4. Michele 5. Michael Kors

Jeg er helt vild med chunky, maskuline, bling-bling armbåndsure. Ik for meget bling, og ik for meget ‘chunk’.. Men en perfekt afvejning af begge 🙂 Jeg ejer allerede en guldfarvet en af slagsen fra Guess, men nu er det en sølv version jeg er på udkig efter.

2 responses to “Maskuline armbåndsure

  1. Ohh ja! Jeg har et chunky guldur fra Michael Kors – ikke helt det samme, som det du flasher nederst til højre, men lidt i samme look. Jeg ææælsker det! Jeg er også på udkig efter chunky ur i sølv nu – ligesom dig 🙂 Rolexuret ovenfor er klart mit drømmeur.

    /Maria

  2. Hej,
    ved i hvor man kan købe Michael Kors uret i nederste højre hjørne? -Jeg kan kun finde det på ASOS og vil super godt se det i virkeligheden.

Skriv et svar

