Smart cykelhjelm…

Kendte på cykel

…findes ikke. Trods det har jeg faktisk shoppet en i dag 😦 Jeg cykler til hverdag i København, og har længe truet med at købe en hjelm.. Nu skete det altså.. Så fra nu af kommer jeg til at ligne et kæmpe fjols på cykel! Min fornuftige hjernehalvdel sejrede altså i høj grad over min forfængelige hjernehalvdel i dag! Hurra for det!

Grunden til at der ikke har været gang i den herinde de sidste par dage, skyldes at jeg har været på ferie med familien. Billeder af shoppefund og turen følger senere 🙂

5 responses to “Smart cykelhjelm…

  1. Din mor bliver sikker glad for at du har købt en…lige meget hvor U-smart den er.

  2. Jeg er faktisk ikke helt enig, nogle af dem her er ret sjove faktisk:)

    http://www.cykelhjelm.com/shop/-17c1.html

  3. Tillykke med beslutningen!

    Jeg håber naturligvis ikke, at du nogensinde får brug for hjelmen, men skulle det alligevel ske, vil dit hoved takke dig for den 🙂

    Jeg kender desværre et par stykker, der er kommet galt afsted uden hjelm, og aldrig er blevet helt sig selv igen, så hellere en dårlig hårdag end et kraniebrud.

  4. Stegemüller

    Klogt! Kun tåber kører uden hjelm.

    Vits hørt hos min cykelhandler: En mand er i gang med at prøve hjelme. Hans kone kigger, og siger at han ser lidt dum ud. Ekspedienten i butikken siger: “Det gør du også, når du er alene tilbage med børnene.”

  5. Ham med hjelmen

    Hvis man må slå et slag for en ny blog om cykelhjelme så er der her et link.
    http://cykelhjelm.wordpress.com/

    Her vil alle de funky hjelme blive anmeldt løbende.

Skriv et svar

