Vlada Roslyakova

 Vlada Roslyakova

Da jeg var på ferie i Frankrig for nogle uger siden, fandt jeg en spøjs kjole på et lokalt marked. På kjolen er der nemlig et print af topmodellen Vlada Roslyakova, og nej, jeg tror ikke at hun aner noget som helst om denne kjole. Trods det, så måtte jeg altså snuppe den med.

Efter lidt tænketid, kunne jeg nå frem til at billedet er hugget fra en ældre Hermés kampagne -Og ganske vist, efter at have googlet ‘Vlada Roslyakova Hermés’, dukkede billedet op, som svarede til printet på min kjole. Døm selv:

Vlada Roslyakova Hermés

Skriv et svar

