Fokus på accessories

 Fokus på accessories

Bælte fra Alexander McQueen, Handsker fra H&M, Halskæde fra Givenchy, Tørklæde fra Matthew Williamson.

Jeg tror jeg er nået frem til en stil, som jeg gerne vil dyrke noget mere, og ligefrem ‘satse på’! Nemlig en simpel og klassisk stil, ik for meget fashion-flashy-eksperimenterende, det kan jeg simpelthen ikke finde ud af. Med det sagt, så vil jeg gerne satse på det simple hvad angår tøjet, og så dernæst pynte det op med en masse accessories i form af bælter, tørlæder og smykker. Vigtigst af alt, så skal det være feminint, men ikke alt for pussenusset. Hurra!

Jeg har længe gået og funderet lidt over det der med personlig stil, og synes faktisk at det er ret svært. Jeg er fascineret af så mange stilarter, men det er ikke nemt hvis man køber lidt af det hele, det skaber simpelthen kaos i klædeskabet, hvis man spørger mig. Jeg vil gerne have at hele klædeskabet kan passe sammen, så skaber det ikke alt for meget kaos, nå man skal mixe og matche.. håber jeg 🙂

Hvad mener I? Er det vigtigt at slå sin personlige stil fast, eller kan man godt hoppe lidt rundt blandt alle stilarter?

2 responses to “Fokus på accessories

  1. Jeg er fuldstændig enig, og har tænkt samme tanke med hensyn til at holde tøjet simpelt og så gøre det “mit” med sko, bælter, smykker osv., for jeg har bare alle mulige forskellige ting i mit skab og det meste passer ikke sammen, så jeg er nød til at have det på i sæt, som ikke kan mixes, og det er jeg træt af… Men så synes jeg heller ikke man skal være for kedelig med accesories, dem kan man jo godt have i forskellige stilarter tænker jeg. 🙂

Skriv et svar

