DIY denim kjole

diy denim kjole

Jeg fortalte for noget tid siden om en denimkjole, som jeg havde købt i secondhand. Efter at have klippet noget af længden, og derefter fremprovokeret nogle ‘frynser’ i bunden, er den blevet klar til brug.

Jeg er blevet rigtig glad for resultatet, og er sikker på at jeg nok skal få den brugt flittigt!

Ideen fik jeg, da jeg så disse billeder af topmodellen Gemma Ward i en lignende sag:

Gemma Ward Denim Dress

One response to “DIY denim kjole

  1. Hot dress! I like your shoe choice better.

Skriv et svar

