Chanel look

Chanel look

Jeg tror jeg skal have fundet mig nogle perekæder ala disse Chanelkæder. Hvad kalder man egentlig den type halskæder? Ferskvandsperlekæde? Jeg har set nogle rigtig fine kæder meget lig disse på billederne i Gina Tricot. Det eneste dilemma med dem er, at jeg forestiller mig at farven på disse vil skalle af. Nogle der har erfaringer med dette?

2 responses to “Chanel look

  1. Ditte Birkjær

    Hej smukke! Jeg vil også ha sådan en Chanel-kæde! Dem Chanel laver er faktisk heller ikke ægte perler, det er også plastik, på trods af at prisen (4-5000) burde indikere noget andet. Jeg vil tro “falske” perler holder ok, man skal bare passe på med at få parfume og sådan på dem…. Go get em’ girl!

  2. Eeeej er det rigtigt? Gud hvor er jeg skuffet… Var sikker på at deres var ‘the real deal’.. hrpmf!! Nu vil jeg helt sikkert købe de billige i Gina Tricot!

Skriv et svar

