Patti Wilson

Patti Wilson

Patti Wilson er en af modeverdenens, tør jeg godt at sige, største og mest anerkendte stylister. Hun har lavet serier til magasiner som Russisk-, Fransk-, og Italiensk Vogue, Vanity Fair, Rolling Stone og i-D. Hos i-D New York aggerer hun faktisk som Fashion editor for tiden.

Jeg havde selv fornøjelsen af at arbejde med den kreative og inspirerende Patti under mit ophold i New York. Vi lavede D&G kampagne samt Italiensk Vogue sammen, begge gange med Steven Klein som fotograf:

Italian Vogue

En hhv meget brun og meget hvid mig. Stylist: Patti Wilson. Fotograf: Steven Klein

Jeg har fundet et interview med Patti på models.com, og synes lige jeg ville give tippet videre.

Hvis hun har fanget din interesse, kan interviewet med hende læses her.

Skriv et svar

