Topshop silke buksedragt sælges

buksedragt

Gæt hvad der dumpede ind ad min brevsprække i morges… yes, den fantastiske buksedragt jeg købte over ebay. Desværre er den lige 2cm for kort i torsoen, så bliver nød til at vinke farvel til den igen.

Str: xs/s

Aldrig brugt, dog er mærket i nakken klippet ud. Fantstisk blød silke, farven er mørkeblå.

Bud starter ved 180kr.

Solgt!

13 responses to “Topshop silke buksedragt sælges

  1. Jeg er 177.. er den for kort til mig også (:?

  2. Umiddelbart vil jeg ikke tro det.. For mig handlede det kun om et par cm.. Jeg kan måle torso stykket for dig hvis det har interesse?

  3. Hej
    Efter, at have fulgt flere modeblogs anonymt inkl. din, har jeg for nyligt oprettet min egen blog. Har tilføjet dig til min blog liste med blogs da jeg finder bl.a. din blog særlig interessant. Du må meget gerne tilføje mig også, det ville gøre mig meget glad.
    God dag. Mvh, Malene
    Ps. Fin fin blog du har smiler

  4. Jeg vil gerne byde de 180 kr. Jeg er 1.70, så der burde vist ikke være nogle problemer 😉

  5. Det må du meget gerne:)

  6. Malene: Jeg tjekker din blog ud.

    Inge D.: Bud set 🙂 Som du siger bliver der ingen problemer med længden, hvis du måker 170cm. Slutter ‘auktionen’ på mandag.

    Signe: Den måler lige præcis 80 cm fra top til “skridtet”… hehe ved ik hvad man kalder det på ‘sy-sprog’..

  7. Hey!
    Jeg byder 190kr.
    Går du fra det er mandag d. 17 aug auktionen slutter ? 🙂

    Jeg er 160cm, så tror xs/s er perfekt 😉

  8. Hej
    Sikke en fin side! Vil gerne byde 200kr for buksedragten.
    Kh. Annette

  9. Hey Igen 🙂
    sådan vi lige kan få det afklaret ..
    Mandag er det så Kl. 00.00, her i nat eller i morgen aften ??

    • I aften kl. 24.00. Den med det højeste bud efter kl. 24.00 har vundet 🙂 For en god ordens skyld, vil jeg lige gøre opmærksom på, at portoen ikke er inkluderet i budet, det håber jeg er forståeligt? 🙂

  10. Mit bud er uden porto:) Ville du evt ha’ tid til at mødes og handle onsdag? Der er jeg nemlig i København.
    Venligst Annette

Skriv et svar

