Designer cykelhjelme

Designer cykelhjelme

Fra venstre: Mads Nørgård, Katvig, Molo Kids og Jørgen Simonsen.

Dejligt at der endelig kommer lidt fokus på, hvor vigtigt det er at beskytte sig i trafikken! -Og så oven i købet med hjælp fra designere! Det skal ingen løgn være, at jeg kun fornyligt investerede i min egen cykelhjelm… Trods lidt tilvendings besvær, så er jeg vildt glad for den nu!

Jeg må indrømme, at jeg ikke er specielt vild med nogle af hjelmene, som der er blevet lavet i samarbedje med Netto, Rådet for større færdselssikkerhed og designerne(se billedet ovenfor). De er lidt for eyecatching i deres design, og med en hjelm på hovedet, ser jeg mig helst frabedt unødvendig opmærksomhed!

5 responses to “Designer cykelhjelme

  1. Håber snart den trend når til (sønder)jylland..

  2. Også jeg! Kender det selv fra Jylland.. Der er det lidt sværer at blende ind i mængden med en CYKELHJELM…uhhh.. Du burde starte trenden!! Vær iskold🙂

  3. I København er det absolut ikke utrendy at køre med cykelhjelm.. Når først man har set, hvordan taxaerne kører i byen, så tager man automatisk en på, også selvom man ikke har en cykel med sig..😉

  4. Hej Kathrine
    Fedt at du giver designerne modspil. Et kendt navn er ikke altid tilstrækkeligt til at kvalificere et design.
    Til dem der ikke deler favoritfarve med designerne har vi oprettet sitet http://www.minhjelm.dk hvor du kan komme med et bud på hvordan en cykelhjelm burde designes. De fem bedste forslag sættes i produktion og som hovedpræmie er der en tur til New York:)

    vh t

  5. Vil give dig ret i at de ikke er særlig kønne! Nu er jeg generalt så heller ikke så vild med skaterhjelme. Fortrækker de gamle hjelm.
    Men jeg cykler altid med min af vane og min 2 årige datter er meget påtalende over for alle dem vi holder i lyskryds med når hun ser de ingen hjelme har.

Skriv et svar

