Protect the skin you’re in

Protect the skin you're in

Charity t-shirt med Victoria Beckham på, samt Mr. Beckham himself iført selv samme t-shirt.

For nogle år siden(så vidt jeg husker), lancerede Marc Jacobs i samarbejde med New York University School of Medicine denne unisex t-shirt, med ønsket om at sætte fokus på det voksende problem; hudkræft. Denne version med Victoria Beckham på forsiden, må siges at have skabt mest opmærksomhed, men foruden hende, har et utal af andre kendiser fasktisk også smidt tøjet til samme formål.

Lige siden jeg så t-shirten for første gang, har jeg været helt vild med den. Ét er at smukke Victoria pryder t-shirten, noget andet er at man støtter en fantastisk sag ved at købe den! Desværre tror jeg ikke at de er til salg i butikkerne mere, men jeg ved at de stadig sælges via steder som ebay… Trods det at jeg er helt vild med den, ville jeg nok aldrig hoppe i den alligevel, da jeg ville føle mig lidt akavet med en pin-up kvinde på mit frontparti… Hvad med dig, var det noget med en næsten nøgen Victoria på t-shirten? 🙂

5 responses to “Protect the skin you’re in

  1. Jeg har selv tee’en med både victoria og Dita von teese 🙂 og jeg elsker at iføre mig begge (:

  2. Ej hvor sejt!!

  3. Ja, de bringer et godt budskab, det må siges!

  4. nogen der ved hvor man evt. kan købe disse t-shirts 🙂 ?

Skriv et svar

