Nye accessories

Nye accessories

Jeg har shoppet lidt accessories her på det sidste, og det er bl.a. blevet til en halskæde og et bælte. Halskæden er fra Gina Tricot, og jeg har længe overvejet at købe den. Tvivlen gik på at perlerne ville blive grimme og skalle af, men efter at min veninde kunne informere mig om, at selv Chanels kæder er lavet i plastik, så skyndte jeg mig at købe denne søde substitute.

Nittebæltet er fra H&M, og jeg synes at det er super fint til en simpel sort kjole. Bæltet ligner to sammensatte bælter, hvilket gør det lidt råt og casual.

2 responses to “Nye accessories

  1. Jeg er helt vild med halskæden! Jeg har tidligere købt halskæder på Gina og de har endnu ikke skallet af eller skiftet farve 🙂

    • Tak, jeg er virkelig også glad for den 🙂 Fedt med dine tidligere erfaringer, det glæder mig at høre!

Skriv et svar

