Efterårs jakker

Efterårs jakker

Fra venstre mod højre: Marc by Marc Jacobs, Dacute, Weekend by Maxmara, YSL, Willow.

Efter at have surfet lidt rundt på nettet, må jeg sige at jeg har fundet en hel del efterårs jakker, som jeg gerne vil have boende på min stumtjener!!

Er faldet helt pladask for YSL’s leopard frakke i ponyskind…SUK! -Vent til I hører prisen!….40.000kr. sådan cirka, oh yes. Hmm, mon man kan støve sådan en sag op et andet og mere overkommeligt sted?! Jeg synes helt klart at en leopard jakke skal være i en form for ægte skind/pels, ellers bliver det vist lidt for trashy.. Hvad mener I? Holder sådan en leopard jakke, eller er det for ‘out there’?

One response to “Efterårs jakker

  1. Jeg ELSKER den af Marc Jacobs!! Lidt dyr, men lavet så beautifully at selv dem som har perfektionistiske tendenser vil blive vanvittig glad for at eje den lille sag.

Skriv et svar

