Fashion, Design & Mode + MTV

mtv blog

Jeg nævnte hemmelighedsfuldt et ‘spændende projekt’ for nogle dage siden, og i dag er det så blevet tid til den store afsløring. Jeg har længe glædet mig til at kunne løfte sløret for dette projekt, da det efterhånden har været under opsejling i et stykke tid 🙂 So here it goes:

Jeg er indgået i et samarbejde med MTV DK, hvilket betyder at jeg udover at blogge her på Fashion, Design & Mode, i fremtiden også vil blogge for dem, via min nye blog ‘City Girl’. Her vil jeg fortsat blogge som jeg plejer, men som en ekstra bonus vil jeg også skrive om MTV serierne ‘The Hills’ og ‘The City’. Hovedsageligt ser jeg lidt nærmere på hvad de medvirkende har på af tøj, men lidt gossip og personlige meninger om episoderne slipper I nok ikke helt for:)  Der vil ikke forekomme ens indlæg på de to blogs, så du kan som læser trygt følge med begge steder, uden risiko for dobbelt læsning 🙂   

Tjek min nye blog City Girl ud!

7 responses to “Fashion, Design & Mode + MTV

  1. Ihh hvor spændende Kathrine:) Lige om lidt er du jo vært;)

  2. vi kan lide hvad vi ser.. håber også vil kunne lide vores blog

  3. Congrats City Girl!!!

  4. Godt gået, tillykke med det!

    Maria//Styleintuition

  5. Tak skal I have! 🙂

  6. Det vil jeg glæde mig til at læse.

    Tip: Hvis du elsker lagersalg, er du meget velkommen til at besøge min hjemmeside:
    Trendoutlet.dk – de bedste lagersalg i Danmark.

Skriv et svar

