New York Rooftop Bars

New York Rooftop Bars

Wuhuuuu! Så har Kæreste og jeg bestilt billetter til New York. Godtnok lidt langt ud i fremtiden, men jeg er stadigvæk ultra happy! Vi skal afsted i slutningen af november, og bliver i en uge.
Jeg har allerede en masse ting, som jeg rigtig gerne vil nå mens vi er derovre, men noget der virkelig melder sig på, er at drikke drinks på toppen af New York!!
Derfor har jeg kigget lidt rundt på nettet efter rooftop bars i New York, og heldigvis for mig, så findes der et hav af dem🙂 -også nogle som har åbent i november.
Ideen med drinks på toppen af verdenen, kommer fra da jeg var i Bangkok, der fik jeg nemlig cocktails på toppen af Banyan Tree Hotel, og WAUW siger jeg bare, det var fantastisk!
Banyan Tree Hotel

Toppen af Banyan Tree Hotel.

2 responses to “New York Rooftop Bars

  1. Jeg har selv været på den i Bangkok og den er bare bare fantastisk, det er virkelig noget der skal opleves..
    og nu er det sådan jeg flytter til N.Y den 28. September for et år, så tak for ideén er da helt klart også noget jeg skal opleve i N.Y:D

Skriv et svar

