Scarlett for Mango

Mango

I går så jeg tilfældgvis Mango‘s efterår/vinter kampagne på bagsiden af et magasin, og faldt pladask for en perfekt leopardcardigan. Jeg har været inde på mangos hjemmeside, og måtte på glædeligste vis opdage, at den kun koster 229kr. 🙂 Mango here I come!

Udover cardiganen har de også lavet en leopardfrakke i fake pels, dog er den knap så meget mig, da jeg synes den er lidt for trashy/strålende i farverne… -Men mine drømme om at eje en leopels er dog stadig eksisterende!

4 responses to “Scarlett for Mango

  1. øj hvor fandt du cardiganen? Enten er den udsolgt eller også er jeg blevet halvblind 🙂

    • Har kun set den i et blad samt på nettet, ved dog ikke om man kan købe den via hjemmesiden. Ellers kan man måske finde den i butikken på strøget? 🙂

  2. Jeg ejer en ægte leopard pels, som bruges som tørklæde. Dét er fab!

Skriv et svar

