Ved Verdens Ende

Ved Verdens Ende

Nikolaj Lie Kaas til forhør hos Frk. Kirk 😉

Først og fremmest undskyld for den ringe opdatering af bloggen, jeg har simpelthen haft alt for meget at se til. Men jeg lover at I kan se frem til en mere opdateret blog i fremtiden, lige som I kender den 🙂

I går var jeg til gallapremiere på Ved Verdens Ende med MTV. Jeg interviewede en håndfuld kendte danskere på den røde løber, og resultatet af dette skulle gerne blive vist på Transistor en af dagene, samt blive uploaded på MTV’s hjemmeside. Gå ind og tjek alle billederne ud på min MTV blog City Dreams

3 responses to “Ved Verdens Ende

  1. Aeeeeej, Katrine. Har du fået job på Mtv?! That soo cool!

    Kia.

  2. Ååååårh, du ser sej ud med den mic!

  3. Kia: Ja, har fået min egen blog på deres hjemmeside 🙂
    Tilde: Hehe, tak søde 🙂

Skriv et svar

