Carrie Bradshaw

Carrie Bradshaw
Det er vist efterhånden ingen nyhed at jeg eeelsker Sex and The City, og alt hvad det så indebærer! Jeg kunne godt tænke mig at iføre mig dette sæt og så spankulere ud med en håndfuld veninder i New York, nyde en fed aften og et par fantastiske drinks.. Real Sex and The City style! -Suk!

6 responses to “Carrie Bradshaw

  1. Ditte Birkjær

    OMG et nice sæt! Tag mig med…

  2. Hvor er kjolen fra? Den er virkelig flot.

  3. Hej Maria,
    Nederdelen er fra Topshop (vildt ik?) Og tanktoppen er fra KAIN.🙂

  4. Jeg troede egentlig, det var en kjole, men det ser da ret fedt ud🙂

    • Jeg burde også have skrevet en lille forklaring, men ja, det er altså bare en nederdel og en tank jeg har sammensat🙂

  5. Åh gud, hvor er halskæden fra?🙂

Skriv et svar

